Monday, January 31, 2011

2010十首我最喜愛華語歌


粵語組
  • 分手學 -- 張繼聰
  • 天好家圓 -- Phoenix Yeung
  • 最好不過 -- 周柏豪
  • 怎麼可 -- 張敬軒
  • 愛你枕邊暖 -- 林二汶
  • 會快樂吧 -- 區文詩
  • 有時 -- 周國賢
  • 字花 -- 薛凱琪
  • 天梯 -- 梁釗峰@c allstar
  • 無人認領 -- 洪卓立

國語組
  • 你是你的 -- 弦子
  • Desperado -- 羅憶詩
  • 開始 -- 波瀾童話
  • 海平面和地平線 -- 唐葒菲
  • 小樹 -- 梁心頤
  • 專屬製作 -- 利得彙, 吳听徹
  • 再見太難 -- 利得彙
  • 離島 -- 田馥甄
  • 騎士 -- 黃齡
  • 仍然一樣 -- 劉婉瑩

Comments
  • 評選準則還是一樣: 好聽又能感動我心,所以抒情歌會有unfair advantage!
  • 因工作關係,今仔應該聽過2010年95%+ 的粵語作品和80%+ 的國語作品.
  • 跟往年一樣,國語十大比粵語難選.年頭推出了很多動聽的國語歌,想不到最後竟無以為繼.
  • 很失望,從前的農夫已經消失了,"奇蹟"真是令我失望!好學唔學竟去抄MC Jin的悶rap style??從前"跟隊唔該"d氣勢去左邊??我明白人紅左,都唔寄望你去唱"最緊要扯旗"個d粗口歌,但起碼俾返"風生水起"d水準,rap得令我精神d可以嗎??
  • 今年最好的香港rapper係kz.
  • 本來不太喜歡"字花",因為Sunrise Version編到首歌不倫不類,直到聽Hanjin自己編返的Sunset Version才真的打動我.原來編曲真的對一首歌很重要.
  • "天梯"創作背後的故事 (Must Read!!!)
  • 仍然一樣原來是爸爸寫給離鄉別井的女兒唱的.

1 comment:

  1. 田馥甄 - 超級瑪麗 (HQ官方版MV)
    HIMservice 169 部影片 訂閱 警示圖示訂閱成功

    ReplyDelete