Sunday, May 23, 2010

2010/5/23 一周娛樂回顧


電影回顧

Shrek Forever After
  • 不算太差,但好"電視電影"feel.
  • 3D完全unnecessary,好像全套戲都不覺有東西"埋身".
  • IMAX 3D跟Digital 3D的分別?IMAX 3D的3rd dimension比較深!
  • 劇情都幾老土:中年男人現狀太幸福反而想回到從前單身時,要到失去才懂珍惜.

電視回顧
  • 超級巨聲2:自從上次突然加入幾個大陸參賽者(還要在大陸的比賽拿過獎!)後,節目誠信已經破產.雖然今次森美+田蕊妮是主持大upgrade,但卻難保又好像上次一樣突然加幾個大陸人入去,香港那些就算唱得再好也難跟大陸鬥!所以還是別浪費時間,決定罷看.
  • 飛女正傳:對不起,我收回我的正面評價,因為劇情真的超悶!!居然focus在蔡少芬的內心戲!!如果我是編劇的話,至少都要搞大反Janet Bin聯盟,然後演反派曹永廉或朱慧敏也基因特變成超人,最後跟Janet Bin決一死戰!!可惜,可惜...

音樂回顧

1 comment:

  1. 我鍾意睇IMAX 3D電影! 快d同我睇Toy Story 3.

    ReplyDelete