Saturday, June 12, 2010

2010/6/12 一周娛樂回顧


電視回顧
  • 馬浚偉之亂:想不到現在看的節目乎都有馬浚偉!!
    • 大廚出馬:想不到連飲食節目都做埋,犀利!
    • 老友狗狗:2010年第一季劇集收視冠軍,說真的套劇d gag真係幾搞笑,好過"飛女"好多!
    • 戀愛星求人:越看越悶,楊怡第1集話考車拖到第5集才考!就快進入放棄階段.
    • 蒲松齡:又係馬浚偉+鍾嘉欣,剛上未看.
  • 談情說案:港版"神探伽俐略",但劇情穿崩到令人懷疑寫劇本的是不是物理肥佬???
    • 聽不到的鎗聲:你估全世界都在密室完美狀態嗎?任何theory都會有很多assumptions,否則我也不用做那麼多simulations!一下鎗聲都可以拗真的巧合地在理論狀態,但兩下鎗聲都聽不到?不可能!
    • 在警局證物室無端端有個窿可以俾支氣槍塞入去,還要在外面噴兩分鐘都沒有人行過發現,你話有沒有可能???
  • NBA Finals
    • Lakers實在太好彩,若果不是Fisher,應該是落後1-3而不是2-2,好彩都有得返L.A.打.
    • Fisher真是我現今最respect的NBA球員,如果Kidd跟Fisher俾我揀我一定揀Fisher.
    • Gasol和Odom果然是soft,俾人推兩下就俾人搶晒d籃板,如果Bynum繼續傷Lakers都好頭痕.
    • 現階段已變成dogfight,雖然Lakers有主場,但Celtics已經試過在Lakers主場贏波,Game 7機會很大!!

音樂回顧
  • 黃宗澤"Bravo":竟然比鄧健泓更差!!果然一谷還有一谷低!!
  • 王梓軒"超越東西":全港只有他獨家玩聲音多重奏,可惜不是我杯茶.

1 comment:

  1. 同意 regarding Fisher. 幾次危急關頭救了 Lakers, 但為人又低調不囂張

    下下被 baby Davis 嘅大屁股 "bel" 開, Gasol 同 Odom 都有排捱 (有 d 似灌籃高手最後一場)

    ReplyDelete