Sunday, June 20, 2010

黑氣纏身


"請問有冇碌柚葉賣?"

我懷疑老婆最近黑氣纏身:
  • 車的bumper被撞甩了.
  • 去CVS買東西不順利.
  • 想試Strawberry Cones Pizza,誰知竟然執笠了,還要在當天(6/17)才執的!
  • 想轉去其他餐廳試試,誰知突然肚痛要回家,回家後肚痛卻消失了!
  • 本來有得跟學校去Long Beach Aquarium,誰知miss了導師的sms錯過了!
  • 本來在ebay bid了隻西伯利亞犬公仔送給學生,誰知忘了那學生的last day,到打電話回學校時學生已走了!
  • 想去HSBC加老婆名入戶口,然後寄張ATM card等外母可以在香港提款,誰知除了車牌外還要另一個身份證明,於是便回家拿綠咭再回去;誰知竟被人發現綠咭與身份不附,老婆的姓CHEUNG在綠咭上竟然是CHEUN"B"!!!可幸的是上次香港回來L.A.入境職員沒有發現,否則老婆分分鐘被逮解出境!現在唯有分時間填form更正!
"請問有冇碌柚葉賣?"

2 comments:

  1. 無得去水族館係因為個mentor o個朝先send email比我咋嘛! 個狗仔送唔到比個學生, 係我個同學當日先send sms通知我學校早放, 但我睇到個sms時, 佢地已經放左學! 最後o個兩件唔關我事架!

    ReplyDelete