Monday, July 12, 2010

天意如此


已經說過,今年體育界勁旺西班牙,加上荷蘭天生二奶命,估荷蘭捧盃真是逆天而行.加上荷蘭不爭氣,竟然走去拍Nike廣告!!
  • NIKE廣告繼續「黑腳」?國際體育品牌Nike在今屆世界盃前推出了名為「Write The Future」的廣告,但廣告中的主角逐一在不同階段出局,令廣告恍如「詛咒」。「中咒」的如英格蘭前鋒朗尼、葡萄牙前鋒基斯坦奴朗拿度(C朗),表現俱令球迷失望,所屬國家隊雙雙在 16強出局。NIKE在決賽前亦替第3次晉身決賽的荷蘭,推出由史奈達、雲邦賀斯等領銜的廣告,令本來在今屆賽事唯一錄得全勝的荷蘭,即以落敗收場飲恨;令「詛咒」之說再次靈驗。不過,NIKE在西班牙贏得世界盃後,亦即刻推出「西班牙版」。
唔該荷蘭醒目d啦!明知邊隊拍Nike廣告邊隊世界盃即死,係都好似西班牙咁,贏左先走去賺Nike錢啦!

不過我亦維持預測命中率50%,因為我成功tip中LeBron James會加盟Miami Heat.其實一看便知,LeBron跟本冇乜heart,對手一強他便自動縮,只要有留意Boston series便知啦!現在只能扯Wade的衫尾去爭冠軍;但就算贏了NBA冠軍,他的成就最多只不過好像Pippen,永遠都是second potato.

老婆架車終於有得攞,但AAA突然打來說對方send相証明是她錯,但因先前判了不用俾$1000 deductible,所以冇得攞返轉頭,會在下年保險費加番!現在唯有看看可否轉去其他保險公司來慳那$1000喇!

No comments:

Post a Comment