Thursday, April 21, 2011

2011 3月娛樂回顧


電影回顧

2011港產賀歲片

我愛香港開心萬歲
  • 比"72家租客"還要好,已經夠贏.
  • 又係一次TVB卡士大晒冷,但竟然俾吳君如steals the show!!
最強囍事
  • 最強演員陣容竟配上最弱雞的故事情節,黃百鳴果然是新一代爛片之王!
  • 以為沒有可能差過去年"花田囍事",誰知真的可以像特衰政府一樣低處未算低!!
  • 點解男女主角竟然是黃百鳴同個大陸婆???其他星都是客串???
  • 完全冇笑位,悶到瞓著覺.
神奇俠侶
  • 好明顯谷德昭target國內觀眾的大陸笑片.
  • 總覺得古天樂搭吳君如好像有點怪,差了半個generation.
  • 3套裡面算中規中舉,劇情predictable笑位也不多,但也比"最強囍事"好很多.

電視回顧
  • CCTVB,我特登download高清台煙花是因為我真的只想看煙花,我真的不care當奴會有甚麼特狗反應,求你不要再無端端影他那副狗奴才咀臉可以嗎?
  • 華麗明星賽: 非常entertaining,但始終get over不到那句"這一刻讓我使你血脈廢"...

No comments:

Post a Comment