Wednesday, April 27, 2011

突然好鍾意呢首歌!


小人 — Mastamic

Verse 1:
世界冇乜真君子 往往太多真小人
大家要小小心 提防你身後會有小人
小人就似seven 梗有一個喺你左近(係咩)
司馬昭之心 呢個賤人諗住包藏禍心
你嘅居心就算得到全公司上下所有高層
但唔等於呃到我哋呢啲公司最低層(當然啦)
我越講越忟 最忟係冇人睇得穿你嘅為人(唔係啩)
衷心將以下呢句說話送畀你哋 你啲小人

Chorus:
Fuck you (Fuck you) Fuck you very very much
每天都對住你 其實我憎死你 畀我就一刀桶死你
Fuck you (Fuck you) Fuck you very very much
每天都對住你 其實我憎死你 畀我就一槍打瓜你

Verse 2:
等我介紹我嘅小人身材略略高佻(係咩)
唔係咁蹻 但個頭剪到成條粟一燒(咁誇張)
最叻嗰招 係同老細扮天真嬌咋嬌(唔係啩)
對人皮笑肉不笑 呢招係佢絕招
份人特別高調 謆人懶用緊高招
日日懶cute講英文喺度扮晒嬌俏
冇鏡照 麻煩自己屙篤尿照一照
我係你娘親就寧願生舊肥叉燒

Chorus:
Fuck you (Fuck you) Fuck you very very much
每天都對住你 其實我憎死你 畀我就一刀桶死你
Fuck you (Fuck you) Fuck you very very much
每天都對住你 其實我憎死你 畀我就一槍打瓜你

Verse 3:
通常小人有個共同特色
佢特徵係面對老細時特別和顏悅色(係啊 係啊)
轉頭面對同事 個個要睇佢面色(係啊 係啊)
佢專長通識 其實就係通通都唔識(真係咁架)
唔識 佢偏偏扮識 一切靠呃搵飯食(係啦)
佢拎住支雞毛就喺度得得戚戚(至衰就係佢)
你對得住天 但你對唔住地
我對住你 我放長眼 睇你點衰收尾

Chorus:
Fuck you (Fuck you) Fuck you very very much
每天都對住你 其實我憎死你 畀我就一刀桶死你
Fuck you (Fuck you) Fuck you very very much
每天都對住你 其實我憎死你 畀我就一槍打瓜你

No comments:

Post a Comment